Nejčastější dotazy našich zákazníků

Nejčastější dotazy našich zákazníků jsou klíčovým prvkem naší komunikace a spokojenosti klientů. Snažíme se být co nejvíce transparentní a poskytovat našim zákazníkům veškeré potřebné informace. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vytvořit tento seznam nejčastějších dotazů, abychom vám poskytli rychlé a užitečné odpovědi na vaše otázky. Tento průvodce obsahuje odpovědi na témata týkající se našich služeb, cen, postupů a dalších důležitých aspektů naší práce. Jsme tu, abychom vám pomohli a zodpověděli vaše otázky, abyste mohli udělat informovaná rozhodnutí a plně využít našich služeb. Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro vás.

Je cenová nabídka bezplatná?

Ano, naše cenová nabídka je vždy bezplatná.

Za jak dlouho mohu s vámi počítat?

Můžete s námi počítat za 2–3 týdny pokud se jedná o klasickou stavbu či rekonstrukci. Do 1 týdne pokud se jedná o malou zakázku jako je například montáž dodatečné zásuvky nebo vypínače. Ten samý, nebo následující den v případě poruchy, která zabraňuje v používání elektřiny.

Budu platit za návštěvu na stavbě, i když ještě nejsem rozhodnutý pro dodavatele elektroinstalace?

Ne, naše návštěva je pro každého klienta vždy zdarma.

Jaká je cena za vaše služby?

Cena je vždy individuální a závisí na mnoha skutečnostech (např. a náročnosti montáže. Rádi vám sestavíme nabídku dle vámi dodaných informací nebo po osobní konzultaci.

Jaká je garance cen nabídky?

Vzhledem k situaci na světovém trhu s mědí jsou ceny velmi variabilní a bohužel jsme schopni nabídku garantovat pouze na 14 dní. Cenu práce a dopravy vám však můžeme garantovat na jeden měsíc.

Adresa

U Kapličky 449
541 01 Trutnov

Vojtěch Hátle

+420 733 748 416
hatle@elektroniobe.cz

Michal Sabov

+420 736 217 429
sabov@elektroniobe.cz

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.